کد عکس تصادفی

بی نهایت عاشقم - همه دنیای من...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی نهایت عاشقم

ارسال شده توسط شیرین در 89/6/15:: 7:49 صبح

شب ها که بغض می کنی

دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه
زمین سقوط می کنه
شب ها که بغض می کنی
به مرز ِ مرگ می رسم
به گریه کوچ می کنم
ببین چقدر بی کسم
دریایی از آرامشی
من طرحی از خروش رود
زیبا ترین شعر ِ جهان
چشمای ِ غمگین ِ تو بود
پشت کدوم ساعت شهر
درگیر ِ این سفر شدی؟
چه دیر به هم رسیدیمو
بی وقفه شکل ِ هم شدیم
تو که به غنچه کردن َ گلای باغچه دل خوشی
از عمق خاکستر شب
چگونه شعله می کشی
فرصت بده گریه کنم
که بی نهایت عاشقم
فکر گریز ِ از شب و طوفان این حقایقم
بگو کجای ِ زندگی
گم شده بودی عشق ِ من
که خاطرات ِ من همه در تو خلاصه می شدن





بازدید امروز: 7 ، بازدید دیروز: 18 ، کل بازدیدها: 14663
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ